Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zwyczaj obdarowywania partnerów biznesowych pozwala utrzymywać z nimi pozytywne relacje – w tym także z przedsiębiorcami, z którymi nie mamy codziennego, personalnego kontaktu. Dziś ta sztuka jest o tyle prosta, ponieważ możemy skorzystać z usług kurierów gotowych dostarczyć przesyłkę do każdego zakątka świata. Należy jednak podkreślić, że upominki, które chcemy sprezentować kluczowym dla nas kontrahentom, powinny mieć przede wszystkim wartość symboliczną. Zbyt drogie podarunki mogą bowiem wywołać u odbiorcy zażenowanie i skrępowanie koniecznością odwdzięczenia się w analogiczny sposób.
Kiedy warto wysłać kontrahentowi bukiet?
Za elegancki gest uznaje się wręczenie kompozycji po zakończeniu ważnego kontraktu.Warto także rozważyć wysłanie bukietu w dniu jubileuszu firmy, z którą współpracujemy. Ponadto bukiety dostarczane przez pocztę kwiatową z pewnością uświetnią imieniny kontrahenta, jak również można z ich pomocą złożyć gratulacje z okazji awansu lub innego sukcesu odniesionego przez partnera biznesowego. Niezależnie jednak od sytuacji, klasyczny bukiet będzie stanowił odpowiedni podarunek, aby przekazać drugiej osobie nasze uznanie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.